HARVESTMAN - Triptych: Part One
(2024. Neurot Recordings)
Sok éve figyelem Steve von Till alkotói munkáját, persze a Neurosis-sal és a Tribes Of Neurot-tal kezdve. Szerintem sokan tudják, hogy a saját neve alatt futó szóló anyagai inkább egyfajta folk hatású, gitáros - énekes balladisztikus zenei élmények, míg a HARVESTMAN egy sokkal tágabb zenei merítésből építkezik. Valahogy hozzám utóbbi sokkal közelebb áll, mert volt velük több olyan megélésem, ami meghatározó volt számomra. A leghangsúlyosabb "közös tapasztalás" 2017-ben megjelent Music for Megaliths megjelenésekor volt. A barátaimhoz utaztam Londonba, amikor a repülőn meghallgattam a lemezt és az egész valahogy körbe fogott. Aztán este újra meghallgattam, majd másnap reggel a barátaim megkérdezték, hogy láttam-e már az egyik leghíresebb megalitikus építményt a Stonehenge-t. Nem láttam, megleptek, elvittek, aminek nagyon örültem, mert nem is beszélem a lemezről egy szót sem nekik. Nem a véletlennel tulajdonítom azóta sem a zene és helyzet alakulását. No, de visszatérve a az új anyagra:a Triptych: Part One a címből kitalálhatóan egy három lemezes egység első fejezete.